..

25 July, 2012

Rakvere Haigla ja Tallinna Lastehaigla

6.juuli hommikul ärkasin valu peale üles. Esialgu oli valu kõhus, kui siis seljas. Võtsin valuvaigistit ning valu kadus. Sama juhtum oli 6.juuli õhtul ning 7.juuli hommikul. Kui 9.juuli õhtul valutama hakkas, muutus valu aina tugevamaks. Isegi valuvaigisti ei aidanud. Ema kutsus siis kiirabi. Viidi haiglasse, kus sain valuvaigistit tilgutina. Valu kadus ja meid saadeti koju. Järgmisel päeval pidime minema tagasi haiglasse ultrahelisse, kuna õhtul enam ultraheli ei tehtud. Tehti siis ära ning läksime koju. Pärast seda läksime sugulastega Võsu randa. Sinna jõudes hakkas mu selg taas valutama ning valutas terve selle aja, mis Võsul veetsime. Tammusin rannas edasi tagasi. Vahepeal muutus valu isegi veel valusamaks. Peale paari tundi läksime tagasi koju. Ema kutsus taas kiirabi ning samuti viidi mind ära. Ning seal sain jälle tilgutina valuvaigistit. Valu kadus, ning meid saadeti jällegi koju. Päev pärast seda oli rahu majas, kuid olin terve päeva voodis pikali .  12.nda hommikul läks ema Vinni perearstile ning rääkis mu loo ära. Perearst kirjutas saatekirja edasi Tallinna Lastehaiglasse. Põrutasime siis kohe onuga Tallinnasse. Tallinnas öeldi kohe, et võtavad sisse. Sama päeva õhtul tehti ultraheli ka seal. Peale seda ühendati mind tilgutiga, mille küljes ma olin kuni eelviimase päevani. Esimene öö oli jube. Peaaegu üldse ei saanud valu tõttu magada, ning tirisin päris mitu korda nööri, et nad kohale tuleks. Tehti süsti ja tabletti ja igast värke ning lõpuks sain paar tundi magada.  13.nda hommikul viidi mind kompuutrisse. Seal nad nägid ära, et tegemist on neerukiviga. Samal päeval viidi ka mind teise palatisse. Et oleksin neile lähemal. Enne olin palatis nr 6 , kuid pärast palatis nr 3. Olin üksinda kolmeses palatis. Teisel ööl haiglas sain ma terve öö magada. Olin ainult kell 4 üleval, kui tilguti otsa sai ning kell 6, kui süsti tehti. 14.ndal möödus mu päev valudeta .  14. ja 15. juuli möödusid igavledes. Esmaspäeval, 16.ndal tuli mu ema ühe meie sugulasega mind vaatama. Tõid maasikaid,vaarikaid, cosmo, anne&stiil'i, vahvleid , mahla ja igastmuud. 17.nda hommikul, kui arst tuli mind vaatama. Palatisse astudes küsis ta mu käest kohe ' tahaksid täna koju minna v ? ' Ma olin lihtsalt niiiiiiii rõõmus. Ütles mulle, et tehakse veel ultraheli, et näha, kas kivi on väljas . Selgus, et ongi. Helistasin kohe emale, et tulgu mulle järgi, ma saan välja. Kella 16ks oli ta haiglas ning rääkisime veel arstiga. Sõitsime linnaliinibussiga bussijaama ning sealt edasi Tallinn- Rakvere. Külllll oli hea kodus olla . ::)


// K.

No comments:

Post a Comment