..

10 November, 2012

Sattusin ka siia üle pika aja :)
        Nii, mis vahepeal juhtunud on ? Noo .. koolivaheaeg oli. Käisime vaheajal koolis ka, selle filmiprojekti pärast. Ja siis olin neljap-pühap maal. Mu parema käe nimetissõrm oli ka vahepeal lahases ju :) Kuna oskan kõrgust hüpata niimoodi, et kukun mati peale, ja sõrm jääb enda ja mati vahele. Oli mingi sidemete ja liigeste luksatsioon vms. Ja noh, nüüd 2 nädalat ja 1 päev ei ole lahast olnud, aga sõrm ikka ei anna painduma ja valus :( Enam paistes õnneks pole. Aga kõige olulisem on see , et  eelmine nv, ehk täpsemalt 04.11 tuli mu ema ka üle 2 kuu koju :):) Tõi riideid, ja kommi ja veel kommi ja veel natuke :) Nii hea tegelikult, et ta kodus on, sest ma tõesti ei viitsinud eriti kunagi omale süüa teha . . . ja tema arust olen kõhnaks jäänud, ja lubas nüüd mind paksuks sööta :D Elame näeme !!
        Filmiprojekt. Saime ka lõpuks oma filmi valmis, kuigi sellega oli päris mitu jama vahepeal. Kõigepealt ei tulnud Ege filmimisele kohale, ja Siim pidi teda asendama. Siis monteerida ei saanud koolis, kuna see jooksis koguaeg kokku. Adele lubas kodus ära monteerida aga ta jäi hoopis haigeks ( vist ) ja tema käest ei saanudki seda :(  Õnneks Siim monteeris kodus ära ja kõik OK. Kuid seal lava ees oli küll päris vastik seista.
      Aga täna tädi sünnale :) Juubel siiski. Peab hakkama juba varakult sättima :):):):):)

    JA NÜÜD, ADIOS !!


// K.

No comments:

Post a Comment