..

21 April, 2013

You better BELIEVE IT

Heihei :) Ma pole siia jälle mingi kuu aega sattunud. Ega tegelikult polegi midagi uut siia kirjutada. Aga juba mitu päeva olen oma blogi külastanud, ja mõelnud , et võiks nagu midagi ikkagi  kirjutada.
No olgu .
Kogu see kuu aega , ma olen kooli käinud ja kodus passinud. Eriti midagi toimunud ka pole.
Kuigi ....
Selle nädala teisipäeval 16.04.2013 oli meil loovtööde kaitsmine. Ega ma tegelikult väga närvis polnudki. Sinnamaani natuke olin, kui öeldi, et lähme aulasse korraks. Pärast seda oli väga kerge . Õnneks esitus läks hästi, ühtegi viga ei tulnud ja küsimused, mis küsiti olid väga lihtsad. Enda töö kohta olen kuulnud siiani ainult häid sõnu :) Hindeks sain 5 . Seda ma lootsin ja selle ma sain. Olin väga õnnelik , et see nüüd möödas on ja hea hinde sain.
Räägiks nüüd vähe tuleviku sündmustest kah :)
Homme, 22.04.2013 on kirjandi kirjutamise autasustamine Rakvere Keskraamatukogus. Loodan sealt ka midagi head aga eks näis. Ning ülehomme toimub Vinnis Jüriööjooks. Lähen ka jooksma. Loodan, et selg sel päeval ei valuta ja on saja protsendiga minu poolt. Oleks siiski üpris nõme, kui selja pärast ei saaks ma jooksma minna.
Järgmise nädala teisipäeval ehk 30.04.2013 on koolis ' Teeme ära ' . Saab rehada :):) ja õnneks saab vara koju kah !
Ülejärgmise nädala neljapäeval, ehk 09.05.2013 on keemia viktoriin. Õpetaja ütles, et teeb konsultatsiooni tunde ka, aga siiani pole teinud. Saatis e-mailile ainult mingid materjalid, mis mul muidugi ju ei avane.
Mai kuus on ka meil matemaatika ja inglise keele aastaarvestused. Inglise keel 24. ja matemaatika 28. Ning 29.mail on geograafias kaardiarvestus. Teistel seda kergem teha,kes eelmine aasta ka tegid, aga ma ei teinud, sest ei käinud ju koolis 7. klassi lõpus.
Kirjutasin igaksjuhuks natuke rohkem ette ära, juhuks kui ma ei satu siia jälle enam tükk aega. :)

// K .

No comments:

Post a Comment