..

30 May, 2013

Viru-Jaagupi, 29.05.2013

Käisin siis eile, 29.mai, Viru-Jaagupis.Esialgse plaani järgi pidin peale 8. tundi koolibussiga minema, aga kuna palju asendustunde ja värke oli, siis sain peale 6.tundi minna. Kirjutasin Maretile ka, et tulen varem, aga ta ei vastanud. Läksin sinna, ise ei teadnud kas nad kodus olidki. Mul vedas, et Maret oli natuke enne seda üles ärganud :):)  Esialgu oli ainult üks asi, mis oli vaja teha. Maaritile lainerijoone tegemine, mis kujunes väga naljakaks, sest ta ei suuda oma silmi paigal hoida :) Seejärel läksime Maretiga õue, käisime poes ja niisama :) Mingiaeg tuli Maarit ka. Nad võtsid endaarust päikest kiriku juures. Siis läksime kolmekesi nende maja taha. Maret vedas pingi ka sinna ( vedage siis !! ) ja Maarit võttis magamiskoti peal jälle päikest ( tahtis naba pruuniks saada :P ) Ja noo, kuna ma olen nii osav, siis muidugi ma pidin ju oma püksid ka persepealt lõhki tõmbama. Vahepeal käis Marko ka seal, ja siis tuli Vanti linnast. Natukese aja pärast läks Maarit jooksma ja me läksime kolmekesi ratastega kaasa. Pidin kartuleid koorima :D:D:D Pärast jooksu läks Maarit tuppa, aga me olime õues ikka. Käisime edasi-tagasi mööda Jaagupit nagu kord ja kohus. Muidugi ei jäänud puudu ka pildistamine. Aga siis järsku, tulid täiega tumedad pilved. Vaatasime, et kaugel sadas. Siis hakkas meil sadama, natukene sadas siis jäi järgi. Ja seejärel tuli selline padukas, et ise ka ei usu. Jooksime Vanti juurde. Mul vedas, et ma põõsasse ei jooksnud, sest ma tõsiselt ei näinud, kuhu jooksma peab :)  Siis olime Vanti juures. Maret oli netis ja me vaatasime Vantiga lotot ja simpsoneid haha :D Aga siis oli kell juba niipalju, et pidime minema võtma mu asjad. Hakkasime siis minema, ja poe otsas, kus oli palju liiva ja muda moodi asja, Vanti vajus hullult sisse, ja ta tossud ja kõik olid mudased. Käis poest paberit võtmas, aga siis otsustas ikkagi koju minna. Ma vajusin ka natuke, aga pesin porilombis puhtaks. Läksime Maretiga mu asjadele järgi, vahepeal ühines meiega ka Marko ning siis läksingi bussile :):) OLI TORE !!


Ei saa ka mainimata jätta, et lillad olid sel päeval väga teemas :P
------

Sain eile aru, mida ma kõige rohkem igatsenud olen- Jaagupit ja sealseid inimesi. Me eile naersime lihtsalt nii palju, et ma pole juba ammu nii palju naerda saanud. Ma loodan, et seekordne Jaagupis käik ei jäänud selle suve viimaseks :)



Ja pilte ka :)

Siis olime veel kuivad :):):)

Ja siis olime juba peaaegu ära kuivanud :)

Parimake mul :):)




// K.

No comments:

Post a Comment