..

07 September, 2013

Ma olen juba mitu päeva vaadanud oma blogi ja mõelnud, et võiks midagi asjalikku kirjutada üle pika aja. Aga ega eriti ei olegi ju miskit kirjutada peale selle, et uus kooliaasta hakkas!
    Et siis algas uus kooliaasta. Minujaoks siis kolmas, ehk ' põhikooli abiturient ' nagu õppealajuhataja ütles. Selle aasta tunniplaan on küll osaliselt suht õudne ning kohati ka raske, aga eks pikapeale harjub ära sellega. Meie klassi kahjuks see aasta kedagi uut ei tulnud, vaid kaks tükki läksid ära, ehk meid on nüüd 12. Enamuste tüdrukutega enda klassist enam nii hästi läbi ei saa.  Aga Anari jaburustest ja imelikkest naljadest on küll juba kopp ees ja käru taga, aga seda peab kuni lõpetamiseni taluma. SOOVIGE EDU!!
   Samuti alustasime ka raadioga. Ma olin siis esimesed kaks päeva ja nii närvis ei olnudki, kui tavaliselt :)
   Ning meil on ju see projekt ' koolipingist ajakirjanikuks' .  Käisime eelmine nädal 3 inimest intervjueerimas. Baruto esimest treenerit, Vinni raamatukogu juhatajat (?) ja VPG muusika õpetajat õp.Palli :) Mina sain enda looks selle viimase, mis peaks 13. ajalehes Kuulutaja olema :)

Praeguseks korraks kõik. Varsti tuleb ehk uus, parem ja sisukam postitus :)

//K.

No comments:

Post a Comment