..

22 April, 2014

:-)

     Heihei!
     Ma pole päris ammu juba miskit bloginud. Askis ka juba ammu-ammu nuriseti selle üle. Rohkem meelde ei tuletatud ja nii ta läks.
     Millest siis üldse rääkida?
     Mida ma teinud olen vahepeal? - Eriti midagi. No eks midagi kindlasti aga need nibin nabin tegevused. Mitte midagi suurt tegevust pole olnud.
     Mis tulekul? - Oiiii, tulekul on nii palju asju ja see kõik on väga põnev! Kuna mul 9.klass käsil siis põhikooli lõpetamisega käivad kaasas ju ka lõpueksamid. Enda valikeksamiks valisin füüsika. Alguses tahtsin võtta inglise keele aga õpetaja ei soovitanud väga seda. Ning kuna füüsika minu arvates üks kergematest ainetest, siis saigi selline valik tehtud. Füüsikuid on kokku 5 - mina, Anett, Jane, Ats ja Jaanis. Meil on ka konsultatsioonid ning tundub vahel, et seda eksamit küll edukalt ei läbi ja samas on tunne, et kerge- õpid valemid ja põhiasjad pähe ning polegi rohkem nagu suurt midagi. Eksamid algavad juunis. 2.juuni on eesti keel, 6.juuni on matemaatika ja 11.juuni füüsika eksam. 21.juuni on lõpetamine, milleni on 1 päev vähem kui kaks kuud jäänud!! Õnneks lõpukleit ja lõpukingad juba olemas, seega sellega enam pead murdma ei pea. :-)
     Mis lähitulevikku puutub, siis näiteks 28.aprill lähme riigikokku ning kuskile muuseumisse. 30.aprill on teeme ära ja veel mingisugune bioloogia värk ( seletan hiljem, kui see juba läbi! ). 5.mai on meil lastekooriga ettelaulmine, millest sõltub kas me saame laulupeole või mitte. Lootus ju sureb siiski viimasena, eksju :-)
     Hetkel ei tulegi midagi rohkem pähe, millest kirjutada aga eks kui meenub, siis kohe kriban!!!! :-)

     Päikest! :-) / K.

No comments:

Post a Comment